Witaj na stronie
rozejrzyj się i zobacz
Logowanie
Pokaż swoją aktywność!
Rejestracja
Najnowszy artykuł!
Zerknij co nowego
Kategorie
Wybierz to czego szukasz
Eksperymenty (3)
Energetyka (13)
Istoty i Byty (10)
LD I OOBE (5)
Magia (2)
Relacje & Opinie (2)
Rozwój Duszy (8)
Rzemiosło (6)
Trening (2)
Uzdrawianie (5)
Partnerzy
Zobacz kto nas wspiera
Vortal Rzeczy Paranormalnych - forum paranormalne.pl
Google
Kolejne reklamy

Aktualnie brak.

Podróże po Astralu
Poniżej znajdziesz informacje z wybranym przez ciebie tematem.

Opisy barwnych przestrzeni, które często występują w pamiętnikach podróżujących, niezbyt często zawierają wzmianki samej podróży do nich. Powstaje więc pytanie: „Jak wygląda Astral, jako całość?”. Odpowiedzi rzecz jasna udzielę w tym artykule. Ze względu na specyfikę sfery astralnej, swój opis podzielę na trzy części: Strefę Czasu Rzeczywistego, Strefę Przejściową (zwaną też Pomiędzy) oraz przestrzenie, w już konkretnej fazie istnienia.

Nim jednak do tego przejdziemy musimy zrozumieć, jak działa czasoprzestrzeń w Astralu. Tam, jest to względne i modyfikowane przez świadomość, która porusza się w tej przestrzeni. Nie jest jednak możliwe ominięcie tych warunków – nie mamy nad tym pełnej kontroli, a tylko umiemy tworzyć zagięcia w przestrzeni i fałdy w czasie, które umożliwiają być nam tam przez krótszy/dłuższy czas i podróżować szybciej/wolniej niż przewiduje to norma.

Strefa Czasu Rzeczywistego

Większość obenautów uważa tą strefę, za najdalej wysuniętą w materię przestrzeń Astralną, która jest już tak blisko sfery fizycznej, że można po niej podróżować myśląc, że faktycznie latamy i podglądamy sąsiadki (xD). W praktyce wygląda to nieco mniej bajecznie. Ta strefa, to jedynie odbitka eterycznej matrycy, która podtrzymuje fizyczną ciągłość materii. Ze względu na to, że najwyższe poziomy eteryczne (Eternu) są znacznie bliżej Astralu, to jest możliwość istnienia takiej kopii, która jednak rzadko kiedy wywołuje reakcje w fizycznym świecie.

Przechadzamy się więc po tym światku, który tak mocno przypomina fizyczny świat i… napotykamy coś, czego normalnie nie znajdziemy np. dodatkowe drzwi czy powiększone korytarze, które nigdy się nie kończą. Astral jest bardzo płynną dziedziną, która jest w stanie stworzyć dosłownie wszystko, a więc w tej części siebie kreuje wiele wyjść i przejść w głąb innych poziomów. Jeśli w nie wejdziemy, to opuścimy Strefę Czasu Rzeczywistego i wkroczymy w zupełnie obce nam przestrzenie. Tutaj nawigatorem jest wyłącznie nasza świadomość, która musi wtedy mieć jasno wytyczony kierunek, inaczej będzie oglądała coraz to bardziej dziwaczne twory materii astralnej.

Mowa tutaj o efekcie Alicji w Krainie Czarów, gdzie z pozoru niewinne przejście np. lustro, obraz, drzwi czy też nawet framuga przejścia przenosi nas do przestrzeni, które coraz bardziej różnią się poziomu fizycznego, którego pamiętamy. Niezbyt dokładnie zbadano te rejony, gdyż nie ma stałej mapy tych miejsc – prawdopodobnie są to światy kieszonkowe, stale kreujące się z form, które ludzie tworzą podczas snów i stąd czasem bardzo niepokojące stwory i miejsca, które możemy tam napotkać. Często tuż po wejściu, przejście przestaje istnieć, a my błąkamy się po dziwnych terenach.

Strefa Przejściowa (Pomiędzy)

Znamy ją, jako trójwymiarową czerń, która faluje, jakby oddychała. Mimo, że nie ma żadnego oświetlenia, to jednak jest jasno. Kolejną jej cechą, jest to, że nie widzimy niczego w niej. Są drobne błyski w oddali, czasami eksplozje świateł i wyładowania, ale nie jest to nic trwałego ani tym bardziej częstego. Okazuje się, że właśnie tą strefą podróżujemy pomiędzy przestrzeniami, które niczym bańki unoszą się w przestrzeni – choć poprawniej będzie stwierdzić, że są „gdzieś tam” ukryte.

W tej przestrzeni, jedyną formą przyciągania stanowi obecność tak zwanych domen – światów utworzonych przez byty czy istoty, które tamte rejony zamieszkują. Taką domeną jest chociażby Park czy Czeluść (wielka, zębata dziura). W tej strefie istnieje niewiele wielkich przejść, które unoszą się w ciemności niczym monumenty. Zaledwie kilka razy takie dostrzegłem i przypominały mi dysk złożony z ziemi i wody, która ciągle cyrkulowała podtrzymywana nieznaną formą grawitacji. Wielkość przejść oraz ich „monumentalność” nie daje podstaw do stwierdzenia, że faktycznie tak jest wewnątrz. Często wielkie wejścia skrywały małe przestrzenie wielkości pokoju, gdzie ledwo można było zmieścić się, z powodu natłoku zebranej tam masy.

Domeny (światy kieszonkowe)

Nazwa wzięła się z tej prostej przyczyny, że przestrzeń Strefy Przejściowej, jest tą pierwotną wersją Astrala, na której wszystko to rośnie i żyje. Wewnątrz niej powstaje bąbel, który ulega rozszerzeniu pod wpływem nacisku – właśnie tam tworzy się domena i powstaje odrębny świat. Takich bąbli jest niepoliczalna ilość, która tworzy się i umiera przez cały czas. Na określonych poziomach Astralu tworzą się domeny senne, kiedy niżej istnieją już światy nastawione na chociażby… granie. Właśnie tak – gracze również mają swoje wytworzone domeny oparte o kultowe gry, a nawet powielające ich wygląd. Zdecydowanie najciekawsze są światy artystów niezbyt ludzkiego pochodzenia – tam depczesz sztukę, jesz sztukę i zasadniczo, a jak istnieje potrzeba, to możesz nią również srać.

Każda domena charakteryzuje się własnymi prawami i to zarówno tymi, które przypominają fizyczne prawa wszechświata, jak i zasady zachowań, których złamanie najczęściej kończy się wywaleniem na zewnątrz. Z tej przyczyny nie zaleca się atakować dusz w Parku, czy przeszkadzać bytom, niszcząc okoliczną faunę i florę. Od większości miejsc można wyczuć emanacje, które powiedzą nam, czy dane miejsce grozi nam ryzykiem spotkania czegoś nieprzyjaznego. Głębiny Astralu najczęściej zawierają nieprzyjazne dla człowieka wszelkie odmiany piekieł, jak i domen, które mogą być niebezpieczne.

Strefa Undo Mentalna (astromental)

Warto wspomnieć o fakcie istnienia poziomu, który ma wielkie podobieństwo do Mentalu. Prawdopodobnie Astral, tak jak i każda inna sfera ma plany przejściowe pomiędzy poziomami istnienia, co umożliwia utworzenie wielu wspaniałych tworów mających właściwości obu planów.

Najbardziej rozpoznawalną cechą tej strefy, jest znacznie rozjaśnienie przestrzeni, choć nadal nie dostrzegane jest źródło, z którego ono emanuje. Spotkać tutaj możemy głównie egregory i ogromne pokłady mieszanek myśli i emocji, w postaci zagęszczeń w przestrzeni, która normalnie jest jeszcze lżejsza niż w pozostałych formach Astralu. Tutaj nikt nie zaatakuje nas w sposób agresywny i bestialski. Za to będzie nas kusił i namawiał do spróbowania. Jako, że tutaj najwięcej jest domen egregorów, to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że napotkamy przynajmniej kilku w ciągu JEDNEJ podróży. Zalecana jest ostrożność w kontaktach z nimi oraz nie wzbudzanie zainteresowania.

Zobacz też:

Przedsionek Piekła Podróże kształcą. Zwłaszcza ludzi ciekawych świata oraz takich, którzy idą w nieznane wcześniej trasy. Jedną z moich wielu podróży po przestrzeni astralnej było odwiedzenie piekła, którym straszono mnie z kościelnej mównicy jak byłem jeszcze małym szczylem. Nie było to nic z barwnych opisów chrześcijańskich kapłanów ani też wiele z moich wyobrażeń na temat tych przestrzeni. Myślicie, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła? Spełniłem to przysł...
Pierwsze kroki w Astralu    W sieci krąży wiele metod opisujących sam proces wychodzenia z ciała, lecz niewiele jest instrukcji mówiących jak sobie radzić poza ciałem. Skwitowanie pytania zdaniem „Leć, ciesz się wolnością” pominę chłodnym milczeniem, gdyż nie jest to żadne wyjaśnienie. Podważa też wiarygodność ludzi twierdzących, że przebywali w Astralu. Ogólne opisy i mętne wyjaśnienia nie pasują do praktycznej formy doświadczenia jakim bezwzględnie są podróże astralne....

Tagi: , ,

Masz pytania?

Komentarze
0 myśli na temat “Podróże po Astralu”

Dodaj komentarz

Resner.pl Wersja 1.0.1, Wykonanie: Dominik Opyd (Inder), Oprogramowanie: Wordpress, Semantic UI
Drogi czytelniku, wszystkie artykuły na tej stronie oraz sama strona opierają się na licencji Creative Commons, bardzo prosimy o uszanowanie tych praw.